banke soalat

نرم افزار حسابداری دودوتا

آموزش تنظیمات کارخانه در نرم افزار حسابداری دودوتا

اطلاعات مالی در نرم‌افزارهای حسابداری جزو اطلاعات مهم و تأثیرگذار در تصمیم‌گیری واحدهای تجاری می‌باشد اما فایل‌های اطلاعات می‌توانند به دلایل متعددی درگوشی ما از بین بروند. یکی از راهکارهایی که دچاراین آسیب نشویم، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود می‌باشد.

بنابراین تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات به‌صورت مداوم، یکی از ضروری‌ترین مسائل در استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری می باشد و عدم برنامه‌ریزی و کنترل صحیح روی این موضوع موجب بروز صدمات جبران‌ناپذیری در آینده خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع، نرم‌افزار حسابداری دودوتا، با ساده‌ترین روش امکان ایجاد نسخه پشتیبان، حذف، بازیابی و اشتراک‌گذاری فایل پشتیبان را فراهم آورده نموده است.

درواقع پشتیبان گیری در نرم‌افزار حسابداری اندرویدی دودوتا، یکی از امورات بسیار مهم در نگهداری درست اطلاعات به‌حساب می‌آید زیرا درصورتی‌که به هر دلیل اطلاعات نرم‌افزار حسابداری ما از بین برود ( مثلاً سوختن گوشی، گم‌شدن و یا ربوده شدن گوشی، حذف شدن بکاپ‌ها، پاک شدن حافظه و … ) ‌با تهیه نمودن فایل پشتیبانی می توانیم اطلاعات ثبت شده را بازیابی نماییم .

در نرم‌افزار حسابداری دودوتا ،جهت بازگشت به تنظیمات کارخانه و همچنین مدیریت نسخه پشتیبان باید از منوهای داخل صفحه اصلی نرم‌افزار، وارد قسمت تنظیمات شده و گزینه تنظیمات کارخانه را انتخاب نماییم.

در برگه بازشده ابتدا پیغام حذف پایگاه داده نمایش داده می‌شود که در صورت انتخاب گزینه تائید، کل اطلاعات ثبت شده در نرم‌افزار حسابداری دودوتا حذف و با کلیک بر روی گزینه انصراف، وارد برگه جدیدی می‌شویم.

در برگه بازشده گزینه پاک کردن اطلاعات وجود دارد که با انتخاب آن باید از لیست موجود بانک‌های اطلاعاتی، یک مورد را انتخاب نماییم و بدین‌صورت بانک اطلاعاتی موردنظر به‌طورکلی حذف می گردد.

در ادامه اگر قصد پشتیبان گیری از اطلاعات نرم‌افزار دودوتا را داشته باشیم  ابتدا باید نام دلخواهی برای فایل پشتیبان وارد نماییم(البته نام فایل پشتیبان به‌صورت پیش‌فرض تاریخ و ساعتی که فایل پشتیبان را می‌گیریم تعیین شده است )و در ادامه گزینه ذخیره پشتیبان را می‌زنیم تا روند تهیه نسخه پشتیبان به‌صورت خودکار انجام گردد.

در این برگه لیست فایل‌های پشتیبانی که ذخیره شده وجود دارد که با کلیک بر روی هرکدام از نسخه‌های پشتیبان موجود، سه گزینه بازیابی نسخه پشتیبان، حذف نسخه پشتیبان و اشتراک‌گذاری نسخه پشتیبان وجود دارد که متناسب با فعالیت خود یکی از فایل ها را انتخاب می نماییم.

جهت حفظ و نگهداری مطمئن نسخه‌های پشتیبان ، با کلیک بر روی گزینه اشتراک‌گذاری نسخه پشتیبان،  آن را به فضاهای ابری اینترنتی شخصی خود (مانند ایمیل، تلگرام،  و …) ارسال می‌نماییم، با انجام این کار اگر برنامه از روی حافظه گوشی شما به دلایلی مانند پاک شدن، گم‌شدن گوشی، سرقت گوشی و … از بین رفت، بکاپ اطلاعات شما در فضاهای ابری شخصی شما در اینترنت محفوظ می‌گردد و در صورت بروز مشکل با بازیابی فایل پشتیبان اطلاعات به‌صورت کامل برمی‌گردد.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که پشتیبان گیری باید به‌طور منظم انجام گردد تا داده‌هایمان در هر زمان که ما نیاز داریم در دسترس باشند.

 

تنظیمات
تنظیمات
تنظیمات
تنظیمات

نرم افزار حسابداری دودوتا انجمن ها آموزش تنظیمات کارخانه

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 1 کاربر است ، و آخرین بار توسط  Admin_DPR در 5 ماه، 2 هفته پیش بروز شده است.

  • نویسنده
    نوشته ها
  • #8358

    Admin_DPR
    سرپرست

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.