همانطور که میدانیم اطلاعاتی که در سیستم حسابداری وارد میشوند، دادههای اولیهای هستند که از اسناد و مدارک مثبت گرفته میشوند، این اطلاعات مالی توسط سیستم حسابداری پردازش میشوند و درنهایت به شکل گزارشهای حسابداری بهعنوان خروجی سیستم در اختیار استفادهکنندگان درونسازمانی و برونسازمانی قرار میگیرد.
گزارشهای حسابداری مجموع اطلاعات مالی مربوط به یک واحد اقتصادی را به شکل طبقهبندیشده همراه با توضیحات و تفاسیر لازم به طور یکجا ارائه مینماید.
در این قسمت میتوانیم ثبت دریافتی موردنظر را در کادر جستجو بر اساس شماره ردیف و نام حساب، جستجو نماییم. در صورت تعیین بازهی زمانی امکان گزارشگیری از دریافتهای موردنظر وجود دارد.
در صورت انتخاب کل صندوقها، مجموع دریافتیهای کل صندوق و دریافتیهای روز فعلی را نمایش میدهد و در صورت انتخاب هرکدام از صندوقها، کل دریافتیهای صندوق موردنظر را نشان میدهد.
در این برگه، امکان ذخیره، چاپ و اشتراکگذاری گزارشات دریافت وجود دارد. در صورت کلیک نشانگر چاپ سه گزینه ذخیره، پرینت و اشتراکگذاری نمایش داده میشود که با انتخاب هرکدام عملیات مرتبط با آن انجام میشود.