آموزش جامع نرم افزار حسابداری دودوتا

آموزش ذخیره و بازیابی پشتیبان در نرم افزار حسابداری دودوتا

نرم‌افزار اندرویدی حسابداری دودوتا، با داشتن یکی از قوی‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات نرم‌افزاری به‌صورت منسجم و آنلاین، در راستای ارائه خدمات و پشتیبانی متمایز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت یکپارچه، در جهت ایجاد حس آرامش، اطمینان و افزایش رضایتمندی مشتریان گام به عرصه نهاده است.

در نرم‌افزار حسابداری دودوتا جهت ذخیره و بازیابی پشتیبان اطلاعات ثبت شده باید از منوی اصلی نرم‌افزار وارد قسمت پشتیبانی شده و گزینه ذخیره و بازیابی پشتیبان را انتخاب نماییم.

جهت ثبت اطلاعات اول دوره فروشگاهی خود، ابتدا گزینه پاک کردن اطلاعات را انتخاب نموده سپس بانک اطلاعاتی موردنظر را از لیست موجود انتخاب و بازیابی می‌نماییم.

درصورت انتخاب بانک اطلاعاتی خام اطلاعات دموی دودوتا حذف شده و پس از تعیین واحد پولی و موجودی اول دوره صندوق، می توانیم اطلاعات اولیه مشتریان، فروشندگان، سهامداران و… را در قسمت اول دوره وارد نماییم. همچنین در لیست موجود می توانیم بانک اطلاعاتی مشاغل که توسط نرم افزار حسابداری دودوتا تهیه شده را انتخاب و بازیابی نماییم.

 

در کادر نام فایل پشتیبان، به طور پیش‌فرض تاریخ و ساعت زمان پشتیبان گیری به عنوان نام فایل، ذخیره خواهد شد که می‌توان به‌دلخواه نام آن را تغییر دهیم و در ادامه گزینه ذخیره پشتیبان را جهت ذخیره  فایل انتخاب می نماییم.

در این برگه لیستی از تمامی فایل هایی که پشتیبان گیری نموده ایم وجود دارد که در صورت انتخاب هرکدام از آن ها می توانیم فایل مورد نظر را بازیابی نماییم. به علت آفلاین بودن نرم‌افزار جهت حفظ و نگهداری اطلاعات می‌توانیم فایل پشتیبانی را به اشتراک بگذاریم و مجدد آن را بازیابی نماییم.

توجه: در زمان اجرا و فعال‌سازی برنامه، اعمال تورم بر روی قیمت‌ها و بستن سال مالی، سیستم به طور خودکار پشتیبان تهیه مینماید.