آموزش جامع نرم افزار حسابداری دودوتا

جنشواره تخفیفات در حسابداری دودوتا

یکی دیگر از امکانات ویژه برنامه حسابداری دودوتا افزودن جشنواره تخفیفات است که این آیتم یکی از ماژول‌های کاربردی برای فروشگاه‌ها همواره تخفیف، شرکت‌های پخش و مغازه‌های کوچک و بزرگ است. می‌توانید با استفاده از این ماژول چندین جشنواره تخفیفات تعریف و آن را برای مشتریان خوش‌حساب خود اعمال کنید.

برای اعمال جشنواره تخفیفات در برنامه حسابداری دودوتا وارد قسمت اول دوره شده و آیتم جشنواره تخفیفات را انتخاب و روی گزینه افزودن جشنواره کلیک می‌کنید در این قسمت می‌توانید انواعی از جشنواره تخفیفات را  تعریف کنید .

در برنامه دودوتا ابتدا نام جشنواره موردنظر را تعریف کرده و درصد تخفیف را اعمال می‌کنید که این درصد تخفیف  را می‌تواند  به‌صورت کلی برای همه کالاها اعمال کنید یا اینکه برای هر کالا درصد تخفیف جداگانه اعمال کنید .

·  اگر در اول دوره تیپ قیمتی خاصی را برای مشتریان خود تعریف کرده باشید می‌توانید در این قسمت برای هر یک از تیپ‌های قیمتی تخفیفات متفاوتی را در نظر بگیرید. برای مثال اگر مشتریان ما جزء تیپ قیمتی چکی دو‌ماهه باشند در جشنواره تخفیفات می‌توانید برای این مشتریان 20% تخفیف در نظر بگیرید و یا برای مشتریانی که جزء تیپ قیمتی عمده‌فروشی هستند 30% تخفیف در نظر بگیرید.

می‌توانید تخفیفات موردنظر را بر روی همه کالاها اعمال کرده و یا تنها برای گروه خاصی از کالاها تخفیف در نظر بگیرید به‌عنوان‌مثال اگر ما یک گروه اصلی به اسم کفش و چندین گروه فرعی برای آن تعریف کرده باشیم  می‌توانیم با اعمال فیلتر گروه‌های فرعی فقط بر روی کفش دخترانه ونس ابی سایز 38 تخفیف اعمال کنیم .

  • در حسابداری دودوتا می‌توانید چندین جشنواره را در یک بازه زمانی فعال کنید .

کلیپ آموزشی