آموزش جامع نرم افزار حسابداری دودوتا

طراحی سایت های ورد پرسی

 طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت یک فرایند مهم در ایجاد یک حضور آنلاین قوی برای هر شرکت یا سازمان است. طراحی سایت به طور کلی شامل طراحی و توسعه صفحات وب، نمایش محتوا، نقشه برداری سایت، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری است. به زبان دیگر طراحی سایت به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود.

 طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

امروزه با تغییر سبک و مسیر کسب و کارها از سنتی به اینترنتی و مدرن بازار فعالیت‌هایی مثل طراحی سایت رونق پیدا کرده. اما مسئله قابل‌ تأمل این است که طراحی وب سایت چگونه و مراحل آن از کجا و چطور باید آغاز شود همچنین شرایط طراحی سایت و میزان هزینه‌های آن جزء مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که برای هر هدف یک سایت طراحی می‌شود تا به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی، فروش و… مورد استفاده قرار گیرد.

در این روزها دسترسی به اینترنت از طریق دستگاه‌های مختلف بسیار رایج شده است؛ بنابراین چیدمان مناسب صفحات وب و نمایش محتوا در دستگاه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است در این میان سایتی موفق و شایسته است که اصول طراحی و بهینه سازی سایت را به درستی رعایت کرده باشد. 

از مزایای طراحی یک وب سایت کار آمد این است که جدیدترین محصولات به همراه مشخصات آن در کمترین زمان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد که این موضوع باعث رشد مشتریان و افزایش سود فعالیت اقتصادی می‌شود.

 

حسابداری دودوتا برای کمک صاحبان مشاغل آماده ی طراحی سایت های ورد پرسی با قالب های اختصاصی و نیمه اختصاصی به شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

021-88591550

09353631505

وظیفه طراحان سایت چیست؟

وظیفه طراحان سایت طراحی و توسعه صفحات وب است. آن‌ها مسئول ایجاد ظاهر و عملکرد سایت هستند و برای اطمینان از تجربه کاربری بهتر، رابط کاربری مناسب و بهینه‌سازی عملکرد سایت، از تکنولوژی‌های مختلف مانند CSS ، HTML ، CMS استفاده می‌کنند. همچنین طراحان سایت باید با روش‌های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آشنا باشند تا سایت را قابل دسترس برای موتورهای جستجو کنندگان کنند .

برای راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای، به دو تیم یا دو شخص نیاز است. یک تیم برای طراحی شکل و ظاهر سایت و یک تیم برای طراحی کدهای سرور و کدهایی که برای کاربران قابل دیدن نیستند.

مراحل طراحی سایت:

مراحل طراحی سایت عموماً شامل مراحل زیر است:

مرحله 1: طراحی وایر فریم: در ابتدا با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری یک نما کلی از سایت طراحی می کنیم این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر مختلف است.

مرحله 2: طراحی گرافیک سایت:در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص رنگ‌بندی و گرافیک سایت طراحی می‌شود.

مرحله 3: کدنویسی و برنامه‌نویسی:باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری،تصمیم‌گیری در این بخش براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری صورت می‌گیرد در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای مدیریت سایت استفاده کرد. مانند سیستم‌های مدیریت محتوا از جمله وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی .

مرحله 4: راه‌اندازی سایت:. در این مرحله پس از تهیه یک «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار می‌دهیم.

قالب اختصاصی و نیمه اختصاصی  چگونه است:

در طراحی سایت قالب اختصاصی و نیمه اختصاصی دوروش متفاوت هستند که برای ساختار دهی و طراحی صفحات وب استفاده میشوند.

قالب اختصاصی: قالب اختصاصی به معنای طراحی و توسعه یک قالب منحصر به فرد برای یک سایت خاص است در این روش تمام جزئیات طراحی و ساختار سایت بر اساس نیازهای خاص و الزامات مشتری طراحی می‌شود. قالب اختصاصی کاملاً منحصر به فرد است و با توجه به نوع کسب و کار ، هدف سایت، نقشه راه کسب و کار و دستورالعمل‌های مشترک با مشتری طراحی می‌شود. در این روش تمام جزئیات شامل طرح بندی صفحات، رنگ‌ها، فونت‌ها، عناصر گرافیکی و حالات تعامل با کاربران به صورت دقیق تعیین می‌شود.

قالب نیمه اختصاصی: قالب نیمه اختصاصی یک قالب استانداردی است که به طور کلی در دستگیری یک پروژه استفاده شده است. با توجه به فعالیت کارفرما می‌توان از قالب‌های آماده و از پیش طراحی شده استفاده کرد و بر روی آن اعمال تغییرات و بهینه سازی انجام شود.

آیا به دنبال طراحی یک وب سایت حرفه‌ای و جذاب هستید؟ ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

طراحی یک وب سایت مناسب، اولین قدم برای دستیابی به هدف‌های آنلاین شما است. با توجه به اهمیت بالای حضور آنلاین در دنیای امروز یک وب سایت جذاب و کاربر پسند می‌تواند روش مناسب برای جذب مشتریان جدید، تقویت نام تجاری شما و افزایش فروش باشد.

خدمات ما در طراحی سایت شامل طرح بندی منحصر به فرد، تولید محتوا با استفاده از نرم افزار Word Press، سئو (SEO)، ساماندهی مناسب محتوا و بهینه سازی سرعت لود صفحات است.

ضمناً با توجه به نگرانی‌های شخصی در  خصوص حفظ حقوق مالکان سرویس‌دهنده‌ها، کلیه خدمات موردنظر شما به صورت کاملاً قانونی و با رعایت حقوق مالکان سرویس دهنده‌ها عرضه خواهد شد.