آموزش جامع نرم افزار حسابداری دودوتا

نسخه ویژه تعویض روغنی

نرم‌افزار حسابداری دودو تا یک ابزار قدرتمند است که برای صنف تعویض‌روغنی و سایر مشاغل مشابه استفاده می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری دودو تا به شما کمک می‌کند تا فرایند تعویض روغن مشتریان خود را به‌طور ساده و دقیق مدیریت کنید. و همچنین اطلاعات مالی و حسابداری مربوط به آن را به ‌صورت خودکار ثبت و پیگیری کنید.

نرم‌افزار حسابداری دودو تا این امکانات را برای مشاغل تعویض‌روغنی فراهم می‌کند:

1- دسترسی به انبار فروشگاهی خود:

شما صاحبان مشاغل تعویض‌روغنی می‌توانید به‌راحتی تمامی اقلام موجود در فروشگاه خود را در قسمت اول دوره بر اساس قیمت فروش، تاریخ کالا، بارکد کالا، پارتیشن‌بندی کالاها و … ثبت نمایید در قسمت انبارگردانی موجودی انبار خود را چک نمایید.

2-ثبت و پیگیری هزینه‌ها و میزان فروش:

نرم‌افزار حسابداری دودو تا این امکان را به شما می‌دهد تا تمامی هزینه‌های خود را اعم از (حقوق کارکنان، خرید اجناس مربوط به فروشگاه، هزینه‌های قبوض شهری و…)  به‌طور ساده در برنامه ثبت و پیگیری کنید. و همچنین این دسترسی را به شما می‌دهد تا میزان فروش خود را به چند صورت( جز به‌جز و یا به تفکیک مشتریان، به‌صورت کلی، رصد حساب‌های بانکی و ..) بررسی نمایید.

3-صدور فاکتور برای مشتریان:

شما با استفاده از نرم افزار دودو تا می‌توانید برای مشتریان خود پیش فاکتور و یا فاکتور فروش را با هر تعداد اقلام تهیه کنید. و یا در قالب پیامک برای آنها ارسال کنید.

4-ارسال پیامک به مشتری جهت یادآوری مراجعه بعدی و تشکر:

دودو تا این قابلیت را دارد تا شما مراجعات مشتریان خود را در برنامه ثبت کنید و زمان مراجعه بعدی را در برنامه به نحوی تنظیم کنید که برنامه دودو تا به‌صورت خودکار چند روز قبل از فرارسیدن موعد مراجعه به مشتری یادآوری کند. همچنین شما می‌توانید بعد از هر بار مراجعه و خرید پیامک تشکر را برای مشتری خود ارسال کنید.

پنل نوبت‌دهی دودوتا:

سامانه نوبت‌دهی رایگان یکی از محصولات دودوتا می‌باشد که به‌صورت تخصصی به مدیریت و کاهش صنف فیزیکی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مکان خدماتی همانند سالن‌های زیبایی می‌پردازد.

سامانه نوبت‌دهی به سیستم حسابداری دودو تا متصل شده است در صورت نیاز شما هم می‌توانید اپلیکیشن نوبت‌دهی رایگان را دانلود و نصب نمایید.

مشتریان شما می‌توانند از طریق پنل نوبت‌دهی نوبت‌های بعدی خود را فیکس نمایند.