آموزش جامع نرم افزار حسابداری دودوتا

نسخه ویژه آرایشگاه

نرم افزار حسابداری دودوتا یک نرم افزار قدرتمند است که به ارایشگران کمک میکند تا فعالیت های مالی و حسابداری خود را بهبود ببخشند.

برای شروع کار شما به راحتی میتوانید اطلاعات پایه خود را در نرم افزار حسابداری دودوتا به صورت تفکیک شده تعریف کنید.

به عنوان مثال اگر شما در سالن خود چندین پرسنل در لاین های مختلف دارید دودوتا این امکان را به شما میدهد تا به راحتی تمام خدمات و هزینه ها (حقوق پرسنل، هرینه اولیه و …) را در برنامه اعمال کنید.

نرم افزار حسابداری دودوتا قابلیت های متنوعی دارد که در مدیریت مالی و مالیاتی و همچنین نظم دهی به سالن های زیبایی بسیار مفید است. که به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

1.ثبت و پیگیری هزینه‌ها:

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری دودوتا آرایشگران قادر خواهند بود تمام هزینه های خود را به‌صورت دقیق و ساده ثبت کنند.که این شامل هزینه‌های خرید لوازم،مصارف روزانه ،حقوق کارکنان و… است .با پیگیری دقیق هزینه‌ها آرایشگران قادر خواهند بود هزینه‌های اضافی را کاسته و سودآوری خود را بهبود ببخشند.

2.دریافت درصد کارکرد از هرکدام از پرسنل‌ها:

با استفاده از نرم‌افزار دودو تا مدیران سالن‌های زیبایی به دو روش قادر خواهند بود درصد کارکرد هرکدام از پرسنل را به‌صورت ماهیانه و یا روزانه محاسبه و  دریافت کنند.

3.صدور فاکتور برای زیباجو:

شما می‌توانید برای هرکدام از مشتریان خود که به سالن شما مراجعه کرده‌اند به ازای هر کار زیبایی که انجام داده‌اند یک فاکتور صادر کنید.

4.امکان ارسال sms جهت تشکر و یادآوری مراجعه بعدی زیبا جو:

شما در نرم‌افزار دودوتا این قابلیت رادارید که برای هر یک از مشتریان خود پیامک تشکر و یا پیامک جهت یادآوری نوبت بعدی  را برای زیبا جوی خود ارسال کنید.

همچنین شما این قابلیت رادارید که فاکتور ثبت‌شده مراجعه‌کننده خود را در قالب پیامک ارسال کنید.

پنل نوبت‌دهی دودوتا:

سامانه نوبت‌دهی رایگان یکی از محصولات دودوتا می‌باشد که به‌صورت تخصصی به مدیریت و کاهش صنف فیزیکی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مکان خدماتی همانند سالن‌های زیبایی می‌پردازد.

سامانه نوبت‌دهی به سیستم حسابداری دودو تا متصل شده است در صورت نیاز شما هم می‌توانید اپلیکیشن نوبت‌دهی رایگان را دانلود و نصب نمایید.

مشتریان شما می‌توانند از طریق پنل نوبت‌دهی نوبت‌های بعدی خود را فیکس نمایند.