نسخه حسابداری دودوتا مخصوص سوپر مارکت

بانک اطلاعاتی شامل لیست کالاها و فروشندگان مخصوص سوپرمارکت

پیش درآمد

امروزه سوپرمارکت‌ها  سهم قابل‌توجهی را در بازار مواد غذایی و خواربارفروشی به خود اختصاص داده و نقش بسزایی در سبد خانوار ایفا می‌کنند در همین راستا نرم‌افزار حسابداری دودوتا اقدام به تولید و شخصی‌سازی بانک اطلاعاتی مشاغل سوپرمارکت کرده است. شما صاحبان مشاغل سوپرمارکت می‌توانید تنها با داشتن یک دستگاه کارت‌خوان اندرویدی و یک بارکدخوان تفنگی تمامی فروش‌های روزانه خود  از طریق نرم‌افزار حسابداری دو2تا در سریع‌ترین حالت ممکن انجام دهید.

 

برای تهیه دستگاه کارت‌خوان و بارکدخوان تفنگی با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

021-88591550

09353631505

 

 

با توجه به اینکه اطلاعات در هر شغلی از ارزش والایی برخوردار است در حسابداری دودوتا سعی بر این شده است که بانک اطلاعاتی کامل از محصولات  ، طراحان و فروشندگان  را در اختیارما قرار بدهد که موجب ارائه  خدمات به موقع و دقیق با هزینه‌های به‌صرفه می‌گردد.

افزایش میزان فروش و سود در میان هم‌صنفان سوپرمارکت آرزوی دودوتاست بر همین اساس موجب استفاده شمار زیادی از همکاران  از حسابداری اندرویدی دودوتا شده که متناسب با شغل ما بروزرسانی و ارتقا داده می‌شود .

برای خرید بانک اطاعاتی مشاغل با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

از امکانات حسابداری دودوتا برای مشاغل سوپرمارکت:

 

 

گروه‌بندی کالاها و امکان تعریف مشخصه‌های اصلی و فرعی  به عنوان مثال رنگ، جنس، مارک…

ثبت سه فاکتور فروش در مواقع پرتردد  به طور همزمان و امکان پرینت فاکتور و تحویل به مشتری

ثبت بارکد به‌صورت دستی یا بارکدخوان

امکان تعیین تاریخ انقضاء برای کالا ها و هشدار قبل از اتمام تاریخ انقضا

پرینت گزارشات و تحویل آنی فاکتور های فروش به مشتریان

ثبت پرداختی و دریافتی به‌صورت ترکیبی (نقد، نسیه، چک، کارت،..)

استعلام مبالغ و سود هر فاکتور و کالا به تفکیک اشخاص در بازه های زمانی مختلف

امکان تعریف جنشواره تخفیفات

تعیین فروشنده‌های سوپرمارکت، تعریف سطح  دسترسی و محدودیت برای فروشنده‌ها در زمان استفاده از نرم‌افزار حسابداری

امکان اعمال تخفیف به‌صورت تکی و کلی

نسخه تخصصی سوپر مارکت:

افزودن کالا و خدمات : پس از تعیین گروه کالا و خدمات ،بارکد را به صورت دستی یا دستگاه بارکدخوان وارد کرده واطلاعات مربوط به تعداد،مبلغ خرید وفروش را تکمیل ، سپس می توانید هنگام تعریف کالا با تکمیل فیلد نقطه سفارش، هر گاه موجودی کالا در انبار به حد نصاب برسد نرم افزار به طور اتوماتیک هشدار اتمام کالا و رسیدن به نقطه سفارش را در زمان ثبت فاکتور اعلام می کند.

مشتریان و فروشندگان:

اطلاعات مشتریان را با توجه به دسته بندی های پیش فرض ثبت مینماییم همچنین اضافه نمودن اطلاعات مربوط به مراوده های مشتری مانند: سقف بدهی، طلب و بدهی اول دوره نیز امکان پذیر است ثبت فروشندگان نیز به همین صورت است.

معرفی حساب:

با انتخاب بانک مورد نظراطلاعات مربوط به حساب را ثبت مینماییم در صورت عدم وجود یک بانک در لیست میتوانیم بانک مورد نظر را به لیست بانک ها ی موجود اضافه نماییم.

 اگر حساب دارای دسته چک یا متصل به کارت خوان است تیک گزینه را فعال مینماییم.

فاکتور فروش:

جهت ثبت فروش در طی دوره، فاکتور فروش را انتخاب و بارکد مربوط به کالا را وارد مینماییم در صورت فراموش کردن بارکد کالا، میتوانیم از گزینه جستجوی کالا برای مشاهده لیست کالاهای موجود به روش ساده یا آلبوم های دیجیتال استفاده نماییم. پس از انتخاب کالای مورد نظر، تعداد و مبلغ فروش کالا را تعیین مینماییم.

با انتخاب استعلام مبالغ فروش، با تعیین یک شخص میتوانیم مبالغ فروش یک محصول را مشاهده سپس انتخاب و تایید نماییم.

با کلیک بر روی هر کالا میتوانیم تعداد و مبلغ فروش کالا را ویرایش و یا تخفیف تکی بر روی آن کالا اعمال نماییم.

با انتخاب شخص مورد نظر که با آن مراوده مالی داریم، مبلغ دریافتی را به سه شیوه ی نقد، کارت خوان و نسیه و حواله بانکی  وارد وهمچنین میتوانیم تخفیف کلی را نیز بر فاکتور اعمال کرده وسپس فاکتور را تایید نماییم.

انبارگردانی :

جهت کنترل وتنظیم سریع موجودی کالاها وارد صفحه انبار میشویم و درقسمت انبارگردانی میتوانیم کالاهای ثبت شده وجزییات کالا را مشاهده و درصورت وجود یک کالا در لیست کالاهای دمو می توانیم آن را  حذف یا ویرایش نماییم .

صورت حساب:

گزارشی از تمام مراودات نقدی و غیر نقدی، مانده حساب را بر اساس تاریخ انجام معامله مربوط به مشتریان، فروشندگان و سهامداران را مشاهده نماییم.