نصب نرم افزار حسابداری دودوتا بر روی سیستم عامل ویندوز و مکینتاش:

نرم افزار حسابداری دودوتا نرم افزار فروشگاهی اندرویدی می باشد که بر روی گوشی موبایل و تبلت و یا سیستم عامل اندروید قابل نصب می باشد، اما بنا به درخواست و نیاز مشتریانی که از سیستم عامل های ویندوز و مک استفاده می نمایند شرکت تیروژ سازنده نرم افزار حسابداری دودوتا جهت استفاده و راحتی تمامی مشتریان استفاده از دودوتا را با نصب شبیه ساز محیط اندروید برای ویندوز را امکان پذیر نموده است. به دلایل مختلفی امکان استفاده از سیستم عامل اندروید برای برخی از کاربران امکان پذیر نبود در همین راستا نرم افزار حسابداری دودوتا جهت دسترسی تمامی کاربران امکان استفاده از دودوتا را با نصب شبیه ساز محیط اندروید امکان پذیر نمود. جهت استفاده از نرم افزار حسابداری دودوتا برای ویندوز ابتدا یکی از شبیه سازهای اندروید را نصب نمایید همچنین دقت داشته باشید از ویندوز سالم و سخت افزار خوب استفاده نمایید که بهره وری بیشتری را از عملکرد برنامه حسابداری دودوتای ویندوزی داشته باشید.

شبیه ساز محیط اندروید:

به شما این امکان را می دهد تا تمامی نرم افزار و اپلیکیشن های نصب شده بر روی سیستم عامل اندروید خود را بتوانید به صورت واضح و تمام صحفه و همچنین با داشتن تمامی ویژگی های جانبی بر روی سیستم کامپیوتری، لپ تاپ و تبلت خود اجرا نمایید. توسط شبیه ساز می توان برنامه های اندرویدی را بدون نیاز به تلفن همراه به همان شیوه استفاده نمایید.

پس از نصب شبیه سازهای اندرویدی بر روی سیستم عامل ویندوز وارد وب سایت www.do2ta.com شده و به نصب و راه اندازی نرم افزار اقدام نمایید، ابتدا دمو نرم افزار حسابداری را مشاهده و پس از حصول اطمینان از عملکرد برنامه در پنل خرید آنلاین جهت فعال سازی نرم افزار حسابداری دودوتا اقدام نمایید و با استفاده از شبیه ساز های نصب شده بر روی دسکتاپ نرم افزار حسابداری دودوتا را بر روی سیستم عامل های مک و ویندوز نصب و استفاده نمایید.

در صورتی که دودوتا نصب بر روی گوشی یا هر کدام از سیستم عامل های اندروید باشد شخص تمایل داشته باشد که از دودوتای خود بر روی دسکتاپ استفاده نماید پس از نصب شبیه ساز و دودوتا بر روی سیستم عامل ویندوز در نرم افزار قبلی (نصب شده بر روی موبایل.تبلت و…) در پنل خرید آنلاین عملیات حذف قفل را زده و در برنامه نصب شده بر روی دسکتاپ در قسمت بازنشانی قفل ایمیل خود را وارد، و سپس اطلاعات فروشگاهی خود را وارد نمایید تا نرم افزار بر روی سیستم عامل ویندوز فعال گردد.

شبیه سازهای پیشنهادی شرکت:

1.شبیه ساز فونیکس (Phoenix OS):

شبیه ساز فونیکس با سیستم عامل کاملا مجزا برای اندورید، در کامپیوترهای بسیار قدیمی سریع و نیز به راحتی با چند کلیک نصب می شود.

تجربه بسیار عالی و محیط بسیار روان که سیستم عامل فوق ‌العاده ای از محیط حسابداری دودوتا را برای شما فراهم می کند (ضمنا امکان اتصال به انواع پرینترهای رومیزی و قابل حمل، بارکد خوان های اکسترنال، بلوتوث، وای فای و… تنها با چند کلیک و بدون نیاز به دانش کامپیوتر برای شما فراهم خواهد کرد)

2. شبیه ساز نوکس ( Nox):

جهت اجرای شبیه ساز نوکس ابتدا باید کارت گرافیک سیستم شما به آخرین نسخه بروز رسانی شده باشد.

3. شبیه ساز بلو استیکس (BlueStacks):

در صورتی که نتوانستید از شبیه سازهای (فونیکس و نوکس) استفاده کنید می توانید از شبیه ساز (بلو استیکس) استفاده کنید.

شبیه سازهای پیشنهادی دودوتا جهت نصب بر روی ویندوز