راهنمای آموزش نصب حسابداری دودوتا ویژه مشاغل

نسخه مشاغل

شرکت تیروژکاران غرب جهت سهولت و صرفه جویی در وقت و زمان و همچنین هزینه کاربران نسخه ویژه مربوط به مشاغل دودوتا را طراحی و اماده نموده است که حاوی تمام اطلاعات مربوط به خریدار ، فروشنده ، کالا ها و… می باشد.

یعنی کاربران دودوتا می توانند  با توجه به هر شغل و حرفه ای که مشغول به فعالیت می باشد نسخه مربوط به شغل خود را دانلود و استفاده نماید یعنی کاربر میتواند اطلاعات اضافی را حذف و یا ویرایش نماید.

هدف اصلی شرکت تیروژ سازنده نرم افزار حسابداری دودوتا در طراحی نسخه مشاغل سهولت و صرفه زمانی  در وارد نمودن داده ها و اطلاعات اولیه مربوط به فروشگاه و و همچنین کالا های موجود و مربوطه  می باشد.به این معنا که کاربر میتواند خیلی راحت و بدون صرف هزینه و زمان تمامی تمام اطلاعات  و کالا های مربوط به شغل خود را در اختیار داشته باشید.

راهنما و مراحل خرید و نصب نسخه مشاغل :

مرحله اول :

برای شروع ابتدا باید فایل مخصوص مشاغل را در صفحه قبل دانلود و سپس در مدیریت فایل ،پوشه download فایل ذخیره شده را کپی و سپس در فایل دودوتا قسمت backup جایگذاری (paste) مینماییم ، در نهایت

مرحله دوم :

پس از ورود به نرم افزار حسابداری دودوتا در قسمت ذخیره و بازیابی اطلاعات ، فایل پشتیبانی مورد نظر را انتخاب و آن را بازیابی می نماییم. به این طریق اطلاعات حاوی صدها کالا به همراه تمامی فروشندگان و تولیدکنندگان شغل خود را در نرم افزار حسابداری خواهیم داشت .

مرحله سوم :

پس ازمشاهده امکانات و کسب اطمینان درمرحله اول خرید، نسخه حرفه ای را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات الزامی مبلغ را به صورت انلاین پرداخت نموده ودر نهایت در قسمت فعال سازی قفل ایمیل خود را وارد مینماییم تا نسخه مربوطه فعال گردد.

فایل ویدویی آموزش نصب حسابداری دودوتا ویژه مشاغل

کلیپ آموزشی
آموزش نرم افزار حسابداری دودوتا