banke soalat

پرتال آموزشی حسابداری دودوتا

 آموزش ورود به پنل پشتیبانی در نرم‌افزار حسابداری دودوتا

 

نرم‌افزار حسابداری دودوتا، با داشتن یکی از قوی‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات نرم‌افزاری به‌صورت منسجم و آنلاین، در راستای ارائه خدمات و پشتیبانی متمایز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت یکپارچه، در جهت ایجاد حس آرامش، اطمینان و افزایش رضایتمندی مشتریان گام به عرصه نهاده است.

بنابراین تیم پشتیبانی دودوتا در راستای فراهم نمودن بستری مناسب جهت برقراری ارتباط تعاملی میان شرکت و مشتریان، همچنین آموزش کاربران، محیط آموزشی را طراحی و کاربران می‌توانند آموزش کاملی از نرم‌افزار را مشاهده نمایند.بخش پشتیبانی نرم‌افزار حسابداری دودوتا، با حضور در انجمن‌های پشتیبانی، پاسخ‌گوی مشکلات احتمالی کاربران گرامی است.

در نرم‌افزار حسابداری دودوتا جهت ورود به پنل پشتیبانی خود باید از منوی اصلی نرم‌افزار وارد قسمت پشتیبانی شده و گزینه ورود به پنل پشتیبانی را انتخاب نماییم.

در برگه بازشده ابتدا در کادر نوع کاربری یکی از گزینه‌های مشتریان، مدیران، نمایندگان یا فعالان گروه‌های اجتماعی را انتخاب و در ادامه نام کاربری و رمز عبور را وارد نموده و گزینه ورود را انتخاب می نماییم.

با توجه به اینکه کاربران نرم‌افزار حسابداری دودوتا به‌عنوان مشتریان تعریف‌شده‌اند نام کاربری ایمیلی است که در شروع بکار نرم‌افزار ثبت نموده‌ایم و رمز عبور به‌صورت پیش‌فرض کد ملی مشتری است.در ادامه وارد سایت پشتیبانی دودوتا می‌شویم که شامل چندین گزینه در سربرگ ازجمله پشتیبانی، قفل، فاکتورها و تنظیمات است.

در صورت انتخاب گزینه پشتیبانی در صفحه جدید امکان ارتباط با تیم پشتیبانی نرم‌افزار حسابداری دودوتا از طریق چندین روش ازجمله ویدئوهای آموزشی، ارسال تیکت، گفتگوی آنلاین، تماس تلفنی، راهنمای جامع و کانال تلگرام وجود دارد که با انتخاب هرکدام از روش‌ها ،می‌توانیم به‌راحتی درخواست‌ها، سؤالات و ابهامات خود را با تیم پشتیبانی مطرح نماییم.

با انتخاب گزینه قفل صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانیم در قسمت پیگیری قفل اضطراری ،درخواست قفل اضطراری نماییم. در صورت انتخاب گزینه لیست انتقال‌ها در برگه جدیدی مشخصات انتقال قفل‌هایی که انجام داده‌ایم در قالب لیستی نمایش داده می شود.

در ادامه در قسمت فاکتورها ،می‌توانیم فاکتور خرید نرم‌افزار حسابداری دودوتا ،تعهدات و خدماتی که نرم‌افزار ارائه می‌دهد را مشاهده نماییم و با کلیک روی گزینه تنظیمات /تغییر رمز عبور می‌توانیم رمز عبور ورود به پنل پشتیبانی خود را تغییر دهیم.

پشتیبان
پشتیبان
پشتیبان
پشتیبان

نرم افزار حسابداری دودوتا انجمن ها آموزش ورود به پنل پشتیبانی

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته ها
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.