آموزش جامع نرم افزار حسابداری دودوتا

آموزش افزودن صندوق در نرم‌افزار حسابداری دودوتا

همان‌طور که می‌دانیم وجه نقدی که در هر واحد تجاری جهت انجام پرداخت‌ها و دریافت‌های روزمره مورداستفاده قرار می‌گیرد، تحت عنوان صندوق ثبت می‌شود.

صندوق:

در ابتدای شروع فعالیت هر واحد تجاری باید صندوق یا صندوق‌هایی در نرم‌افزار حسابداری تعریف شود که تمام دریافت‌ها و پرداخت‌ها در آن قرار بگیرد.

در نرم‌افزار اندرویدی حسابداری دودوتا، جهت افزودن صندوق باید از منوی اصلی نرم‌افزار، وارد قسمت اول دوره شده و گزینه افزودن صندوق را انتخاب نماییم.

در برگه بازشده نام صندوق موردنظر را به طور مثال ویزیتور2، صندوق خانوادگی و… ثبت نموده سپس تیک تائید را انتخاب می نماییم. 

گزارشات:

صندوق یا (دخل)که حالت های مختلفی دارد و میتوانیم ان ها را به تفکیک داشته باشیم .

. در قسمت گزارشات میتوانید بازه زمانی را تعیین کنید که از چه تاریخی تا چه تاریخی را نمایش دهد.

.میتوانید در  رکورد اخر تعیین کنید چند رکورد یا سند را نمایش دهد این کار برای سرعت بیشتر است

. میتوان در قسمت صندوق با زدن علامت صندوق هارا مانند اول دوره اضافه کنیم .

.در قسمت گزارش صندوق میتوان در قسمت جستجو نام یک مشتری را اضافه کنیم که فقط حساب های مربوط به او را نشان دهد.

.میتوانید گزارشهای صندوق را به صورت استاندارد (HTML)،به صورت متنی یا خطی که برای پرینتر های خاصی است را داشته باشید.

.در نوار بالایی صفحه میتوانید فایل را ذخیره ویا اشتراک گزاری کنید .

وقتی که فایلی را ذخیره میکنید گزارش صندوق درپوشه دو دوتا در مسیر مشخص شده ذخیره میشود .